reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Gogola

Marián Gogola

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  0x

podporovateľ alternatívnych druhov dopravy a zatiaľ optimista:-) Zoznam autorových rubrík:  kade tadekultúrazaujímavostihistória v dopravečo priniesol webproblémy obyčajných cestujúcicGooglovinyDopravno - inžinierske zázrakySúkromnéNezaradené

reklama

čo priniesol web

Amphibious – autobus obojživelník

Marián Gogola

Amphibious – autobus obojživelník

O automobiloch, ktoré sú schopné prepravovať ľudí na súši a po vode, ste už určite počuli. Ale predstavte si, že existuje autobus, ktorý dokáže to isté.

  • 11. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 731x
  • 8
Šetrite s múdrym prasiatkom

Marián Gogola

Šetrite s múdrym prasiatkom

V súčasnej dobe si nejeden z nás možno musí uťahovať opasky a dobre zvážiť ako utratí svoje eurá. Peňazí nie je nazvyš, tak je dobre, aby človek vynaložil svoje financie rozumne. V USA sa preto jedna spoločnosť snaží pomôcť ľudom našetriť si na veci, po ktorých túžia.

  • 11. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 645x
  • 0
Alternatíva k web prehliadačom – Flock.

Marián Gogola

Alternatíva k web prehliadačom – Flock.

Ak radi skúšate zaujímavé novinky, vyskúšajte si alternatívny web prehliadač Flock. Tento vcelku pohodový a sociálny alebo spoločenský prehliadač novej generácie (ako ho sami autori nazývajú) má viacero zaujímavých funkcií.

  • 30. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 560x
  • 6
Ako som vyhral 1 200 000 amerických dolárov

Marián Gogola

Ako som vyhral 1 200 000 amerických dolárov

Dňa  18.1.2006 som vyhral  1 200 000 amerických dolárov (v prepočte cc.37 200 000 SK) v Európskej - afro – americkej stávkovej lotérií. Síce som žiaden tiket nepodával a tobôž nie v zahraničí, ale nevadilo mi to.

  • 20. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 087x
  • 3
Perfektný deň pre ženu a muža

Marián Gogola

Perfektný deň pre ženu a muža

Dnes som dostal od kolegyne zaujímavý email, v ktorom sú opísané ideálne dni pre muža a ženu. Je to vcelku písané zaujímavou formou. Upozornenie pre tých, ktorí by to brali až moc vážne-ide o vtip:-)

  • 21. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 073x
  • 7
reklama
Hľadá sa....

Marián Gogola

Hľadá sa....

Tak toto mi preposlal kamarát(a jemu asi neviemkoľký kamarát:-)), ktorý našiel pri browsovaní po zoznamkách takýto inzerát. Celý inzerát je bez diakritiky,tak dúfam, že mi to strážcovia gramatiky prepáčia. :-)

  • 1. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 431x
  • 7
Nebaví vás F1? Choďte na Le Mans!

Marián Gogola

Nebaví vás F1? Choďte na Le Mans!

Teraz cez víkend som pozeral výsledky F1. Nepatrím k nejakým skalným fanúšikom F1, aj keď ma konečne začalo tešiť , že nevyhráva iba jeden team. V USA sú zase známe preteky Indycar. Skôr preferujem preteky, kde sa testuje skutočná výdrž automobilov. K takýmto pretekom patria mimo iných aj preteky Le Mans.

  • 31. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 155x
  • 1
Emailová úvaha o platoch.

Marián Gogola

Emailová úvaha o platoch.

Hneď z rána ma zastihla emailová úvaha o platoch, ktorá môže byť vcelku zaujímavá. Správu neberte vážne, ide o takú „poloiróniu“. Štatisticky síce nezodpovedá možno priemernému platu (aspoň na Slovensku), ale má v sebe kus pravdy. Čo myslíte?

  • 30. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 304x
  • 2
Trošku pracovnej štatistiky alebo prečo sme neustále pod tlakom

Marián Gogola

Trošku pracovnej štatistiky alebo prečo sme neustále pod tlakom

Prosím neberte to vážne. Možno ste už niekedy obdržali email s rovnakým znením, ak nie, pokúsim sa vám ho priblížiť.

  • 25. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 064x
  • 1
Viete, čo je to láska?

Marián Gogola

Viete, čo je to láska?

Dnes mi prišiel email, ktorý sa zaoberal zaujímavou témou a to tým, že skupina amerických odborníkov polozila otázku Čo je láska? deťom vo veku 4-8 rokov. Odpovede, ktoré dostali, boli krajšie a hlbšie, ako si všetci mohli predstaviť.....

  • 17. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 609x
  • 8
reklama
Fiktívny rozhovor ateistu s veriacim

Marián Gogola

Fiktívny rozhovor ateistu s veriacim

Chcel by som sa s Vami podeliť o zaujímavý filozofický email, čo sa mi dostál do rúk. Ide o fiktívny rozhovor ateistu s veriacim. Vopred sa ospravedlňujem za dlhší text.

  • 10. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 919x
  • 77
reklama
SkryťZatvoriť reklamu