reklama

Balóny šťastia na oblohe a bordel na zemi.

Nemám nič proti tomu, keď si ľudia organizujú pekné akcie, kde je aj nejaká pridaná hodnota, ale dosť mi vadí, keď naoko pekná akcia má aj negatívne následky. Najmä keď tzv. balóny šťastia sa premenia na padajúci odpad z oblohy!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Takt tomu bolo aj včera,kedy sa včera v Žiline uskutočnilo vypúšťanie balónov šťastia. Neviem aký dôsledok má keď vypustíme sviečku v papierovom obale do vzduchu na naše šťastie, ale dúfam, že to nejaký význam má. Minimálne na chvíľkový efekt, keď v noci sa na oblohe objavia malé svetielka a ľudia híkajú a cítia sa romanticky. Aspoň na chvíľu.

balóny "šťastia" na Žilinou
balóny "šťastia" na Žilinou 
Obrázok blogu

A potom to príde. Vidíte niečo šuštať vo vzduchu, niečo padať. Pomyslíte si, čo smetiari neodviezli smeti? Romanticky som sa teda,ale asi necítil ani ja,ani ostatní, či už chodci, vodiči,ktorým začali znenazdajky padať na cesty a na chodníky papierové vrecká. A to som bol od miesta vypustenia min. 1 km. Neviem si predstaviť, ako sa zachovali vodiči, keď idúci v aute im na sklo padne nejaké čudo, resp. sa im to zapletie do kolesa. Podobne aj chodcom na ulici. Nehovoriac o tom, že sú prípady,kedy takýto "balón šťastia" niečo podpálil. Verím však, že sa včera nič vážneho nestalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
odpadky sa povaľovali po celom meste
odpadky sa povaľovali po celom meste 

Nuž môj názor je taký, že by sa takéto akcie asi nemali povolovať,keď organizátori nemajú kontrolu nad tým, kam všade balóny dopadnú a čo môžu spôsobiť. Áno videl som potom ako idú upratovacie autíčka a snažia sa upratať námestie, ale verím že tých "balónov šťastia",ktoré sa po dohorení stali odpadom padajúcim z neba ešte zostalo v meste veľa.

Nuž keď už boli na zemi,napadlo ma ich zrecyklvať možno ako vrecko na odpad, tak som pozbieral zo 4 rôznofarebné kúsky na bicykel, pričom sa ľudia potom dívali na mňa ako na bezdomovca:-).

odpadky,ktoré boli kedysi balónmi šťastia
odpadky,ktoré boli kedysi balónmi šťastia 

A mám jeden zlepšovák, nabudúce by si mal každý k svojmu balóniku šťastia priviazať špagátik, nech ho má pod kontrolou a po dohorení ho zahodiť do koša.:-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mimochodom medzinárodný deň šťastia je 20.marca!:-)

Marián Gogola

Marián Gogola

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  0x

podporovateľ alternatívnych druhov dopravy a zatiaľ optimista:-) Zoznam autorových rubrík:  kade tadekultúrazaujímavostihistória v dopravečo priniesol webproblémy obyčajných cestujúcicGooglovinyDopravno - inžinierske zázrakySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu